Cerca per categories

Disciplina positiva: eines per a l’accesibilitat emocional

Per inclusivavalencia | 22 abril, 2022

Les emocions poden facilitar els processos d’ensenyança-aprenentatge però també constituir una barrera per a la inclusió. La disciplina positiva ens aporta eines per a fer la nostra escola i aula més accessibles emocionalment: Entenent la importància del sentiment de pertinença .Ajudant a l’alumnat a entendre les seves emocions donant-los la importància i validesa que tenen … Read more

22VA11EI016 – Contextos de investigación y aprendizaje significativo en el aula de Educación Infantil

Per a_francesconejero | 1 abril, 2022

2 d’abril. Dia mundial de concienciació sobre l’autisme

Per inclusivavalencia | 30 març, 2022

Es celebra aquest dia amb l’objectiu de posar de rellevança la necessitat de contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones autistes i promoure la seva inclusió en la societat com ciutadans i ciutadanes de ple dret.

EduSalut. Prevenció de disfonies

Per humanisticsocialvalencia | 22 març, 2022

La tasca docent, com qualsevol altra professió, implica riscos i exposició a malalties derivades de l’esforç físic vocal que diàriament realitzem a l’aula. És per això que oferim aquest curs semipresencial per a conèixer quins són eixos riscos i quines les millors estratègies per previndre’ls. Tant si acabeu de començar la vostra carrera com si … Read more

Formulari valoració cursos (emplenar per assessories)

Per RICARDO, DOMINGUEZ RUIZ | 14 març, 2022

Sessió 3 – Iniciació a la investigació docent

Per a_francesconejero | 7 març, 2022

Arts or Crafts? Més enllà de la manualitat

Per direvalencia | 1 març, 2022

El CEFIRE de València organitza l’acció formativa Arts or crafts? Més enllà de la manualitat amb la col·laboració del CEFIRE de Plurilingüisme i el CEFIRE Artisticoexpressiu. L’objectiu d’aquestes jorandes és redefinir la didàctica de l’Educació Plàstica i Visual a l’Educació Primària, al temps que explorem les possibilitats de la metodologia CLIL en el procés d’ensenyament-aprenentatge. Els tallers … Read more

PHOENIX. EL RENAIXEMENT DE LA LITERATURA CLÀSSICA A LES AULES

Per plurilinguismevalencia | 1 març, 2022

Els textos de la literatura grecollatina són l’arrel de moltes de les obres posteriors de la història. T’agradaria fer un recorregut per diverses fonts clàssiques i aprendre a integrar-les a la teua pràctica docent? Phoenix és una formació en línia que tracta de recuperar textos grecollatins i els posa en relació amb autors i autores contemporànies. Una proposta innovadora per fer front … Read more

Un camí cap a la inclusió

Per inclusivavalencia | 21 febrer, 2022

Segons l’UNESCO l’educació inclusiva és un procés orientat a respondre a les necessitats dels estudiants i està relacionat amb la presència, la participació i els assoliments de l’alumnat. Garantir les condicions d’aprenentatge equitatives i de qualitat per a tot l’alumnat és l’objectiu que volem aconseguir en tots els centres educatius, i per a aconseguir-ho és … Read more

Itinerari didàctic pels jardins de la ciutat de València

Per humanisticsocialvalencia | 21 febrer, 2022

Des dels àmbits Humanístic i Social i CTEM del CEFIRE de València llancem un nou itinerari didàctic interdisciplinar. Coneixerem in situ els aspectes botànics, científics, històrics i paisatgístics més importants dels principals jardins de la ciutat de València: des del Botànic del segle XVIII fins el jardí ecològic en línia amb el context social de … Read more

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies