Un camí cap a la inclusió

Segons l’UNESCO l’educació inclusiva és un procés orientat a respondre a les necessitats dels estudiants i està relacionat amb la presència, la participació i els assoliments de l’alumnat. Garantir les condicions d’aprenentatge equitatives i de qualitat per a tot l’alumnat és l’objectiu que volem aconseguir en tots els centres educatius, i per a aconseguir-ho és necessari tindre una visió compartida de què és inclusió. L’escola inclusiva és una escola que acull, que elimina barreres, però sobretot és una escola de i per a tots i totes.  És fonamental crear cultures inclusives que permeten valorar a totes les persones i que afavorisquen la inclusió de tot l’alumnat del centre.

Amb el curs “Un camí cap a la inclusió” part del claustre del CRA Benavites-Quart de les Valls compartiran amb nosaltres com han fet el seu camí  cap a un centre més inclusiu.

[INSCRIPCIÓ]