Jornada Informativa Dia del Llibre Infantil i Juvenil

Seguiment de la jornada en streaming (Feu clic als enllaços per a veure-ho):

bannerJornades2Abril

Clara Berenguer Revert

Treballe com a tècnica editorial a València. Soc doctora en Història de l’Art per la Universitat de València (2015) amb una tesi doctoral sobre la il·lustració infantil al País Valencià i, en concret, sobre les il·lustracions infantils que Miguel Calatayud (Asp, Vinalopó Mitjà, 1942) he publicat al llarg de la seua trajectòria professional.

Col·labore habitualment en diverses publicacions (Valencia Plaza, Faristol, La Veu, Saó, Barcella) amb articles de crítica i divulgació sobre àlbums il·lustrats, llibres infantils il·lustrats, com també imparteisc conferències i cursos sobre tot allò relacionat amb el món de l’edició i la lectura en aquest àmbit.

Tinc un blog personal, Llibreria Il·lustrada, dedicat al conjunt d'aquesta temàtica: llibreriaillustrada.wordpress.com

El setembre del 2016 vaig obtenir el XV Premi Aurora Díaz-Plaja de crítica i estudi de la literatura infantil catalana, atorgat per l'AELC.

Forme part de l'equip organitzador de «Baba Kamo. Festival i fira del llibre il·lustrat» de València, primera edició el 2010.

Tània Muñoz Marzà

Sóc narradora oral professional des de l’any 2013.

Sóc llicenciada en Història i màster en Antropologia. Actualment estic cursant els meus estudis de doctorat en estudis etnopoètics a la Universitat Rovira i Virgilli de Tarragona. Pel que fa a la meua formació artística, he participat en les Escoles d’estiu de Narració organitzades per AEDA (l’Associació de Narració Oral d’Espanya) i en cursos monogràfics impartits per narradors com Martha Escudero, Ignasi Potrony, Pep Bruno o José Campanari. També m’he format en altres disciplines com la interpretació (Aula Carles Pons UJI, EMTAC), clown (Virginia Imaz) o improvisació (Improplana).

Faig sessions de contes per a públic infantil/familiar, jove i adult a biblioteques, centres educatius i espais culturals de la Comunitat Valenciana, Catalunya, Mallorca, Aragó o Castella. També porte a terme tallers de creació literària per a infants, tallers de formació sobre animació lectora i narració oral per a professorat i adults en general.

Per a saber més de mi aneu a taniamuñoz.com.

Tania
Joan

Joan Nave i Fulixà

Vaig nàixer a Benissa el 1978 i soc escriptor, actor i llicenciat en Filologia Catalana. Combine la tasca teatral amb la formativa. Organitza cursos per a estudiants d’instituts i universitaris (UA, UV, CEFIRE) de PARLAR EN PÚBLIC SENSE POR, TEATRE, etc. Mentre estudiava a la UA, interpreti diversos textos en l’Aula de Teatre: En cap cap cap (DDAA), 1-2-3 Molins (M. Molins), Antaviana (Pere Calders), ‘’Morir o no’’ (Sergi Belbel). En l’àmbit de l’escriptura, en 2013 rebi el Premi E.Garcia d’escriptura teatral de la Dip. d’Alacant, amb ‘’La cançó del terrisser’’. Com a actor, he rebut diversos premis: Millor Actor, Certamen. de Mislata (2011) i el Millor Actor, Certamen Alacant a escena (2011). ​Des de 2007 fins a 2015, participe en diverses obres de la Cia. Saineters (Alacant) ‘Pare vosté la burra, el mus… si cal’ (2009), ‘’Veu de dona’’, de Carles Cortés (2009), ‘’Tres Tristos Traumes’’, de Pasqual Alapont, (2011), ‘’Mandíbula Afilada’’, de Carles Alberola (2013), ‘’La cançó del terrisser’’ (text propi premiat-2013), ‘’Miles Gloriosus’’ (2014).

En 2015 funde la Cia. Esclafit Teatre. Escric i interprete els següents textos: ‘Quan ningú mira’ (2016-finalista Premi de literatura de la Vila d’Altea 2017), JOANOT, (publicada per Bromera, 2017) i @Rita_Trobador (2017). En 2017, escric i interprete ‘’Amb les mans plenes de crits’’, espectacle de teatre i música sobre dones represaliades durant la Guerra Civil.” Soc autor de l’obra ”JOANOT” (Bromera, 2017).

Per saber més de mi: www.esclafitteatre.com