El Comité d'Entitats Representants de Persones amb Discapacitat de la Comunitat Valenciana (CERMI-CV) va publicar en 2019 la Guia de TRACTE ADEQUAT A l'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT EN L'ÀMBIT EDUCATIU amb la finalitat d'oferir al professorat una sèrie de recomanacions per a millorar la qualitat de la comunicació i la relació amb l'alumnat amb discapacitat.

A partir d'aquesta guia, CERMI-CV en col·laboració amb el Cefire Específic d'Educació Inclusiva ha elaborat una sèrie de vídeos explicatius que aprofundeixen en els protocols d'atenció a l'alumnat amb diferents discapacitats per a fomentar la igualtat d'oportunitats en l'àmbit educatiu i afavorir el desenvolupament de tot l'alumnat.

CERMI-CV és la màxima plataforma de representació, defensa i acció social de les diferents discapacitats, en total a la Comunitat Valenciana representa a més del 95% de les més de 400.000 persones amb discapacitat.

Ací us deixem la Guia i els diferents vídeos: