Programes d’atenció primerenca per a alumnat amb TEA (2ª edició)

Ja està oberta la inscripció de la 2ª edició d’aquest curs on podrem formar-se en dos del models intervenció amb alumnat amb TEA que estan demostrant més èxit per al seu aprenentatge i la interacció amb les persones de referència.

Aquest curs és el resultat del projecte Erasmus+ KA201 en el que està participant el CEFIRE que té com a objectius:

• Aproximar-se als models d’atenció primerenca que afavoreixen el desenenvolupament dels xiquets i xiquetes amb TEA.
  • Promoure el treball en xarxa amb les famílies, els equips especialitzats de suport i el professorat de l’aula ordinària.
  • Incorporar noves estratègies d’intervenció amb l’alumne/a, la família, el professorat i amb el grup-classe.

Aquest curs té una durada de 30h, amb format semipresencial, i està adreçat a professorat que treballa amb alumnat amb TEA a Educació Infantil. Es prioritzarà la inscripció a mestres d’un mateix centre amb perfil professional d’Educació Infantil, PT i/o AL.