Dins del Programa Europeu 2018-1-ES01-KA201-050656 (STAY-IN), en el qual CEFIRE d’Educació Inclusiva i el CEFIRE de València són socis participants, el CEFIRE d’Educació Inclusiva ha organitzat dues propostes formatives.

Per una banda, el curs “Programes d’atención primerenca per alumnat amb TEA. Participació de tots els agents educatius”. Aquest pretén:

-Aproximar-se a tres models d’atenció primerenca en TEA.

-Promoure l’aplicació dels principis generals dels models d’intervenció treballats.

-Afavorir el treball en xarxa amb famílies, equips especialitzats de suport a la inclusió i professorat d’aula ordinària.

-Incorporar noves estratègies d’intervenció individualitzada amb l’alumnat amb TEA.

-Promoure pautes de treball conjunt amb les famílies.

-Introduir noves dinàmiques de treball al grup-classe.

Aquest curs té una durada de 30 hores, amb format semipresencial, adreçat a professorat que treballe amb alumnat amb TEA a l’Educació Infantil de manera col·laborativa, per la qual cosa per participar és important que es faça per equips d’un mateix centre i amb perfil professional d’Educació Infantil, PT i/o AL. L’acció formativa es desenvoluparà entre el 18 de setembre i el 4 de desembre, i contarà amb ponents com:

Álvaro Bejarano Martín i Emiliano Fabris, ambdós participants en el projecte STAY-IN des de les seues respectives institucions (Universitat de Salamanca i Fundació Mira’m). Si n’estàs interessat/interessada en participar, ací tens l’enllaç: clica ací.

Per una altra banda, la jornada “Atenció primerenca de l’alumnat amb TEA. Impacte del projecte Erasmus+ STAY-IN en els centres educatius”, amb la finalitat de:

-Difondre el projecte STAY-IN entre tota la comunitat educativa

-Conéixer els 3 models atenció primerenca en TEA del Projecte Erasmus+

-Donar a conéixer experiències educatives relacionades amb l’atenció primerenca de l’alumnat amb TEA

-Incorporar la visió de les famílies d’alumnat amb TEA respecte a la seua implicació en els models del STAY-IN

La jornada té una durada de 8 hores presencials, els dies 3 i 4 de juny, a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València. De la mateixa manera que el curs esmenat adés, està adreçada a professionals que atenen a alumnat amb TEA en Educació Infantil, tant d’equips especialitzats de suport a la inclusió com docents de l’especialitat. Els ponents participants pertanyen a les institucions sòcies del projecte STAY-IN: clica ací. La inscripció a la jornada la tindreu al vostre abast mitjançant el següent enllaç: inscripció.