Metodologies Actives en FP i ERE

Ací trobaràs...

» Projectes desenvolupats pels centres a les formacions del CEFIRE (ABP)

» Selecció de materials de cursos sobre MMAA (ABP i altres) i recursos diversos sobre metodologies actives

» Un punt de trobada de persones interessades en canviar el paradigma, crear xarxa i compartir informació

Punt de partida

Tot això té com a punt de partida, uns anys enrere, la detecció de noves necessitats formatives al voltant de "maneres de donar classe" i d'altres qüestions que hem anomenat transversals.

Saber-ne més

Projectes d'ABP desenvolupats pels centres

El CEFIRE ve organitzant anualment una gran formació en ABP i altres metodologies actives. Ací trobaràs un recull dels projectes que els centres desenvolupen a partir d'eixa formació.

Recursos per a metodologies actives

T'oferim una sèrie de recursos escollits per a que pugues fer-los servir a les teues classes o al teu aprenentatge.

Es tracta de materials dels cursos organitzats pel CEFIRE i d'altres, així com webs de referència en metodologies actives.

Jornades de difusió de Metodologies Actives

Quasi sempre, llevat dels anys pandèmics, la formació en ABP acaba amb una jornada oberta de difusió, on el professorat participant dona a conèixer els seus projectes i experiències, i venen altres profes, alumnat, i es parla i es comparteix.

Punt de trobada

El lloc on parlar amb altres persones sobre MMAA, compartir informació i crear xarxa.

Si vols saber-ne més, contacta amb nosaltres