#Repte2: Ajuda’ns a salvar al sector turístic!

El sector turístic és un dels principals sectors de la nostra economia i senyal d'identitat de la nostra societat hospitalària i acollidora.

La restauració, la hoteleria, les agències de viatges, etc., contribueixen al 12% del PIB i al 13% de les ocupacions a Espanya.Però lamentablement també està sent un dels més profundament afectats per la crisi del coronavirus.

En aquest repte us proposem que recopileu les propostes del vostre alumnat per a “salvar” al sector turístic i ajudar-lo a recuperar-se d'aquesta crisi. Es tracta d'elaborar un breu videocurriculum (entre 1 i 2 minuts) que incloga la vostra proposta. Des de la més senzilla a la més elaborada, totes sumen! A més, pot estar vinculada si ho desitgeu a la vostra Família Professional.

Estem desitjant veure les vostres propostes!

Repte proporcionat per:
Montserrat Jiménez Crespo. Ha treballat en diverses empreses hostaleres, en el servei d'informació d'AENA de l'Aeroport d'Alacant-Elx i cinc anys en Tourist Info Alacant, ajudant a formar a l'alumnat en FCT

IES Miguel Hernández

Maite Balanciart, que va cursar els seus estudis de GS Agències de Viatges i
Gestió d'Esdeveniments en l'IES Miguel Hernández (Alacant), participa en
aquest repte amb la següent proposta. El seu professorat destaca d'ella
la seva professionalitat i esperit emprenedor. Gràcies a Maite per participar!