Disseny de materials didàctics plurilingües (segona edició)

Vos proposem dues vesprades per aprendre d’experiències que uneixen projectes interdisciplinars i llengua.

Experiències en Valencià que vos ajudaran a concretar el Programa plurilingüe als vostres centres d’Infantil i Primària i a preparar el Programa Lingüístic de Centre de Secundària i FPA, a fer contactes interessants i a aprendre d’experiències de diversos nivells i matèries: infantil, primària, secundària, matemàtiques, música, hort escolar, tertúlies dialògiques, projectes interdisciplinars, ràdio escolar…

Una Jornada d’experiències en Valencià on també tindrem un descans de Pastes&Croma on podreu tastar la gastronomia dels nostres dolços però sobretot conéixer les possibilitats que té l’estudi Croma que tenim al CEFIRE d’Elda, obert a tots els docents i a qualsevol projecte amb alumnes.

Ens agradaria molt, si l’experiència resulta positiva, més endavant fer una jornada dedicada a l’anglés des d’una perspectiva plurilingüe i també donar un espai a les altres llengües de la comunitat educativa que sense ser vehiculars ni oficials es parlen als nostres pobles i ciutats en les famílies del nostre alumnat.

INSCRIPCIÓ: http://bit.ly/plurivillena