COEDUCACIÓ

__

_______________________________________________________________________________________________________

ENLLAÇOS REUNIÓ ÀMBIT COEDUCACIÓ CURS 2020/21

Ací podeu trobar els enllaços que vam plantejar a la reunió de difusió de l’àmbit de coeducació del passat dia 11 de novembre de 2020. Sabeu que els enllaços són permanents i estaran visibles durant tot el curs. Per a qualsevol dubte no dubteu en contactar amb nosaltres; inclusivaelda@gva.es.

Seminari: “COEDUCA. Canviem la mirada des del Projecte Educatiu de Centre”

El seminari ha sigut una ferramenta extraordinàriament útil per a fer una anàlisi directa i concreta de la legislació vigent en matèria de coeducació permetent-nos una reflexió sobre la nostra pràctica educativa.

En cada una de les sessions vam analitzar les nostres fortaleses i debilitats com a centre i explorem propostes per a incloure en els pròxims cursos. A més ha sigut una ferramenta fonamental per a aclarir quins aspectes havíem d’actualitzar en la documentació docent: Projecte Educatiu de Centre i Pla d’Igualtat i Convivència.

A continuació, podem veure alguns exemples del resultat d’este seminari, gràcies als centres per compartir el seu material.

CEIP Alfonso X El Sabio (Novelda)

CEIP Jorge Juan (Novelda)

Colegio Padre Dehon (Novelda)

Colegio Santa Mª Magdalena Carmelitas Misioneras Teresianas (Novelda)