Aneu a la barra d'eines

REPTES

Des de les assessories dels CEFIRE, tant territorials com específics, us proposarem reptes quinzenals a resoldre amb els vostres companys i companyes o amb l’alumnat en temps de confinament. Es tracten de propostes didàctiques on es formularan idees inspiradores per a l’atenció educativa del vostre alumnat. Així que, us convidem a participar en la resolució de reptes i compartir les vostres experiències en les xarxes socials.

En cas de tindre algun dubte, suggeriment o voler compartir la resolució del repte podeu posar-vos en contacte a través del correu electrònic del CEFIRE: 03402061@gva.es

Anima't i participa!

#ReptesCEFIRE

Ajudeu-nos a resoldre el repte compartint propostes, records o experiències per fer aquesta idea possible a les nostres cases en temps de confinament.

REPTES D’INCLUSIVA 2

Per humanisticsocialelda | 21 Maig, 2020

REPTES D’ INCLUSIVA 1

Per humanisticsocialelda | 14 Maig, 2020

MATE – REPTES 3

Per humanisticsocialelda | 11 Maig, 2020

Observa el repte que apareix a continuació. Quina és la solució que proposes? Pots compartir-ho amb el teu alumnat.     Solució ací.

MATE – REPTES 2

Per humanisticsocialelda | 11 Maig, 2020

Completa el triangle que apareix en la següent imatge. Pots compartir-ho amb el teu alumnat.     Solució ací.

Un xicotet canvi, un gran gest

Per humanisticsocialelda | 3 Maig, 2020

Aquests dies segur que en els mitjans de comunicació has vist notícies relacionades amb la millora del nostre medi ambient com a conseqüència de la baixada de l’activitat humana pel confinament (disminució de la contaminació…). Posa el teu gra d’arena. En la imatge tens idees bàsiques que probablement ja realitzes per a millorar el nostre … LLegir més

MATE – REPTES 1

Per humanisticsocialelda | 3 Maig, 2020

Et plantegem un xicotet repte que potser també pugues compartir amb el teu alumnat.   Solució ací.

APS per a la tornada a les aules

Per humanisticsocialelda | 16 Abril, 2020

Donat el temps de confinament que han passat els xiquets i xiquetes, en la futura retornada a les aules és més necessari que mai realitzar un treball d’acompanyament, així com grupal. Pensem que l’organització de treball mitjançant l’aprenentatge servei pot proporcionar-los espais de diàleg i convivència, així com moments per a la investigació i, el … LLegir més

TALLERS SENSORIALS EN EDUCACIÓ INFANTIL

Per humanisticsocialelda | 16 Abril, 2020

Aprendre sentint, el xiquet/a d’Educació Infantil disposa de les capacitats per a recollir informació de tot allò que li envolta. Per a això el xiquet/a se basa en les percepcions a través dels seus sentits, la qual cosa li possibilita el coneixement del seu entorn i l’adaptació a aquest. Com a docents i guies en … LLegir més