Llavors d’aula: la guia pràctica d’un hort escolar

Aquest cap de setmana ha finalitzat el curs semipresencial “Llavors d’aula: la guia pràctica d’un hort escolar” en Espai Natura (Torreblanca), on els participants han après a utilitzar l’hort escolar com un laboratori viu i dinàmic, que permetrà desenvolupar hàbits de treball, d’esforç i de cooperació, així com actituds i valors de compromís amb el medi ambient i amb l’alimentació saludable.

Agraïm la col·laboració i la participació de totes les persones que han realitzat el curs, així com a les professores, Marta i Sonia.