CENTRES #EFaCASA

DIA DE L'ESPORT - ABRIL - 2020

Centre: IES Cabo de la Huerta (Alacant)

Descripció: Vídeo realitzat per la comunitat educativa del IES Cabo de la Huerta d'Alacant durant el període de confinament a casa. Gràcies a Mario, @breakleague, per facilitar aquest recurs amb un gran poder emocional per l'alumnat, els pares i mares, els docents i tot el personal dels nostres centres.

Tags: #emocions #escola #secundària #reptes #cooperació #diadelesport #JoEmMenegeACasa #DiadelDeporte

Centre: IES Jaume I (Borriana)

Descripció: Vídeo realitzat per la comunitat educativa del IES Jaume I de Borriana. 6 d'abril durant el període de confinament a casa. Gràcies a @rrodrigocarda per facilitar aquest recurs amb un gran poder emocional per l'alumnat, els pares i mares, els docents i tot el personal dels nostres centres.

Centre: CEIP Blasco Ibañez (Castelló)

Descripció: Vídeo realitzat per la comunitat educativa del CEIP Blasco Ibañez durant el confinament. Gràcies a @ivanrg76 per facilitar aquest recurs amb un gran poder emocional per l'alumnat, els pares i mares i personal dels centres.

Tags: #emocions #escola #primària #reptes #cooperació #diadelesport #JoEmMenegeACasa #DiadelDeporte

Centre:  CEIP Novenes de Calatrava  -  Borriana (Castelló)

Descripció: Vídeo realitzat per a celebrar el Dia de l'Esport 2020 al Ceip Novenes de Calatrava de Borriana. Va participar tota la comunitat educativa per a animar a l'alumnat. Joan Moya i Moisés Arévalo són els mestres d'educació física del centre.

Tags: #DiadelEsport #emocions #escola #primària #reptes #cooperació #JoEmMenegeACasa #comunitat_educativa