“Disseny i representació de musicals com a facilitador de les relacions socials i aprenentatge servei” Eugenio Bonete UMH
“Influència en les conductes (in)actives de l’alumnat d’una intervenció col·laborativa per a la promoció d’estils de vida actius des de la classe d’Educació Física” Salvador Cebriá-Carrión i Jorge Lizandra
“Escenaris motors per a la millora de les funcions executives” José Ángel Fernández
“Esport alternatiu: futbol gaèlic” David García
“Game of ropes: una gamificació per als dies de pluja” Tristán González
“Flipped Aronson: hibridació del puzzle d’Aronson amb Flipped Classroom” Jorge Sanz i Juanjo Sánchez
“L’activitat física i l’esport en l’àmbit escolar. PEAFS en CEPAFE i altres programes”
Joaquín Vilanova
“Recursos didàctics per treballar la Pilota Valenciana en els centres educatius” Jordi Naya
“Divercesto – Basketjoy. Programa Erasmus+ KA226 (2021-2023)” Daniel Martínez i Eva Iglesias
“El còmic com a eina de motivació i dinamització esportiva” Santiago Selvi
“YudoTube: coneixent el judo a través de la metodologia de classe invertida (Flipped Classroom)”
Alejandro Bas
“Superherois del plogging i les CFB” Manuel Martos
“En un nou dia he despertat” M. Teresa Sempere i Vicent Gràcia
“Hàbits saludables i sòl pelvià a l’aula” Inés Calduch
"Podem prevenir el bullying en Educació Física: A-Judo" Carlos Montero-Carretero i Alba Roldán
“Adoptar un model pedagògic i seguir en l’intent David Melero
“Patis ASICS: Actius, Saludables, Inclusius, Coeducatius i Sostenibles” Mónica Chanzá
“Futbol i igualtat #Orgullosa” Alícia Salvador i Laura Chapinal