Bones festes des de l’Escola CEE Ruiz Jiménez!

Benvolguda comunitat educativa,

En aquesta època tan especial, volem compartir una dosi extra d'alegria i bons desitjos. 🌟 Els i les nostres alumnes del PFQB s'han unit per a crear un vídeo musical nadalenc ple de màgia i color, amb l'objectiu d'embolicar a tota la comunitat en l'esperit festiu.

La melodia contagiosa i el ritme que acompanyen el vídeo són el resultat de l'esforç i dedicació d'aquests joves artistes. Volem agrair-los per la seua creativitat i entusiasme en compartir un missatge tan bell amb tots nosaltres.

Ací podeu vore el vídeo.

FES CLICK EN L'ENLLAÇ PER VORE EL VÍDEO.

Esperem que vos porte somriures, alegria i la mateixa sensació càlida que han experimentat ells en treballar junts.

Que aquestes festes estiguen plenes de moments especials i que el nou any porte amb si encara més raons per a celebrar. Bones festes per a tots!

Amb afecte, L'Escola CEE Ruiz Jiménez 🎅