Proves ODCEE 2024

Informació relativa a les proves d’Obtenció Directa del Certificat dels Ensenyaments Elementals de dansa 2024:

• Inscripció: el que s’indica en la web del TRÀMIT (primer quinzena d’octubre aproximadament)
  • Tribunal: publicació última setmana octubre 2024
  • Realització de la prova: segona quinzena novembre 2024
  • Publicació dels resultats provisionals: primera quinzena desembre 2024
  • Publicació dels resultats definitius: primera quinzena desembre 2024

Continguts, Tràmit i Documentació:

• Estructura, continguts i criteris d’avaluació de la prova d’obtenció directa del certificat dels EEEE.
  • TRÀMIT: informació de la web de Conselleria i accés a la sol·licitud (Annex XIII)
  • DOCUMENTACIÓ: que s’haurà d’enviar a l’email del centre 46020388.secretaria@edu.gva.es amb l’assumpte “Documentació prova ODCEE nom de l’alumne“. També la podeu entregar presencialment en l’Horari de secretaria.
    • Sol·licitud – ANNEX XIII (s’obté al realitzar el Tràmit)
    • Justificant bancari del pagament de TAXES (Model – Epígraf “9668 – Ensenyaments de règim especial. Dansa”):
      • Obertura d’expedient (no cal si és alumne/a del nostre centre)
      • Drets d’examen (Prova per a l’obtenció directa del certificat dels EEEE)
    • Una foto grandària carnet
    • Fotocopia del dni i del llibre de família
    • Altra documentació opcional

No es considerarà realitzada la inscripció sense haver entregat tota la documentació en el termini establit.