Informació matrícula Elementals 2024-2025

Avancem la informació sobre el termini de matrícula i documentació de l’alumnat que va superar les proves d’ingrés i accés als Ensenyaments Elementals de juliol per al curs acadèmic 2024-2025.

El llistat amb les qualificacions definitives es publicarà el 22 de juliol tal i com consta en la Resolució de 12 d’abril, de la Direcció General de Centres Docents.

La matrícula de l’alumnat aprovat es realitzarà els dies 23, 24 i 25 de juliol en la secretaria del centre en horari de matí: de 9:45h a 11:00h i de 11:30h a 14:00h.

INSTRUCCIONS i documentació per a la realització de la matrícula:

Si teniu cap dubte i voleu contactar amb nosaltres, podeu fer-ho per telèfon (961206810) o per e-mail: 46020388.secretaria@edu.gva.es

La resta d’alumnat aprovat però sense plaça estarà en una llista d’espera fins a final de desembre. Si corre la llista per a cobrir les vacants se’ls anirà avisant telefònicament per a realitzar la matrícula

Vols inscriure-t a l’AMPA? A continuació tens la informació necessària:

Si tens cap dubte i vols contactar amb ells/elles, pots fer-ho per e-mail: ampa.c.danzavalencia@gmail.com