TUTORIA ALUMNAT 2N, 1r TRIMESTRE
Programa curs 25/26
| Setmana | Data | Contingut principal de la sessió |
| 1 | 9–13 setembre | Presentació del curs i normes de convivència. Dinàmica de coneixement + revisió d’agenda i carpessà. |
| 2 | 16–20 setembre | Elecció de delegats i representació de l’alumnat. Votació secreta i reflexió sobre el rol. |
| 3 | 23–27 setembre | Ús de l’agenda i del carpessà. Taller de planificació setmanal. |
| 4 | 30 set. – 4 oct. | Educació emocional I: identificar emocions. Joc de targetes i debat. |
| 5 | 7–11 octubre | Educació emocional II: gestió i regulació. Estratègies pràctiques + dinàmica del semàfor. |
| 6 | 14–18 octubre | Tècniques d’estudi I: lectura comprensiva i subratllat. Exercici amb text breu. |
| 7 | 21–25 octubre | Convivència i respecte. Role-playing: posar-se en el lloc de l’altre. |
| 8 | 28–31 octubre | Tècniques d’estudi II: esquemes i mapes conceptuals. Activitat guiada. |
| 9 | 4–8 novembre | Gestió del temps i distraccions digitals. Taller de planificació realista. |
| 10 | 11–15 novembre | Escape Room de valors i convivència. Joc cooperatiu amb proves sobre respecte, igualtat i treball en equip. |
| 11 | 18–22 novembre | Cinema i reflexió I. Projecció de la pel·lícula Wonder (2017, Stephen Chbosky) – (1a part). |
| 12 | 25–29 novembre | Cinema i reflexió II + 25N. – Finalització i debat sobre Wonder. – Dinàmica especial “Relacions que sumen”: mural col·laboratiu amb missatges i dibuixos sobre com volem que siguen les relacions (amics, parella, família, companys). |
| 13 | 2–5 desembre | Gestió de l’ansietat davant exàmens. Debat sobre pors + tècniques de respiració. |
| 14 | 9–13 desembre | Avaluació del trimestre. Revisió i autoavaluació personal. |

PLA D’ACCIÓ TUTORIAL 2n D’ESO
|
1r TRIMESTRE |
OBJECTIUS | PROGRAMES/ACTIVITATS | PARTICIPEN | SESSIONS |
|
Facilitar l’adaptació de
l’alumnat al centre.
|
Jornada d’acollida: |
Tutors,
D.Orientació
Equip Directiu
|
1 |
|
|
Presentació del PAT: |
Tutors | 1 | ||
|
Presidir les sessions
d’avaluació i informar
a l’alumnat
|
Avaluació:
|
Tutors
D. Orientació
|
1 | |
| Prevenir dificultats |
Drets i deures: |
Tutors | 2 | |
|
Participació i associacionisme: |
Tutors
E. Directiu
|
1 | ||
|
Atendre a la diversitat
de l’alumnat
|
Alumnat amb NESE:
|
D. Orientació
Tutors
E. Directiu
|
– | |
| Educar per a la salut | Violència de gènere:
|
Tutoria A. Igualtat Morella |
2
1 |
|
| Educar en el bon ús d’internet | Jornades de Ciberseguretat |
Ponents
CSIRT-CV
|
2 | |
|
Millorar el benestar
de tot l’alumnat
|
Convivència: |
Tutors
D. Orientació
|
2 | |
| Educar per a la salut | Videojocs: | Tutors
D. Orientació |
1 | |
|
Presidir les sessions
d’avaluació i informar
a l’alumnat
|
Avaluació:
|
Tutors
D. Orientació
|
1 |


