EQUIP DEL SEGON CICLE DE PRIMÀRIA

TUTORIES

3er A.Sonia Chavarrías Monterde.s.chavarrias@edu.gva.es

3er B. Mariluz Zambrano Belmonte. m.zambrano@edu.gva.es

4t A. (falta per omplir)

4t B. Gemma Utrillas Plaza. g.utrillas@edu.gva.es

ESPECIALISTES

(falta per omplir) Educació física.

Minerva Gómez Diaz. Anglès. m.gomez5@edu.gva.es

(falta per omplir) Anglès.

MºCarmen Nuñez Andres. Audició i llenguatge. mc.nunez@edu.gva.es

Delia Lijarcio Carcel. Pedagogia Terapèutica. d.lijarcio@edu.gva.es

Carolina Perpiñan Caballero. Pedagogia Terapèutica. c.perpinancaballer@edu.gva.es

Toni Ubeda Naranjo. Pedagogia Terapèutica. ja.ubedanaranjo@edu.gva.es

Nacho Peña Borrego.  Música. i.penaborrego@edu.gva.es

Mª Dolores Martínez Martinez. Religió. m.martinez20@edu.gva.es

El nostre alumnat, en 3r i 4t de Primària, aprén d'una manera lúdica, activa, participativa i motivadora. Això és així, perquè creiem que el joc és la manera més natural d'aprendre i que en aquells processos en els quals l'alumne es veu altament implicat s'adquireixen i aprofundeixen millor. Per això, ells mai són mers receptors, sinó els vertaders protagonistes. Per a això, algunes de les activitats que duem a terme són les següents:

- La ludificació de l'aula com a fil conductor del curs.
- La línia metodològica que es duu a terme en el dia a dia es basa en l'Aprenentatge Cooperatiu.
- Distribució de l'aula en diferents grups heterogenis i amb diferents racons d'aprenentatge.
- Aprenentatge i tutorització entre iguals.
- Les lectures a l'aire lliure de diferents llibres que respecten el seu centre d'interés en totes dues llengües. D'aquesta manera, intentem promoure el desenvolupament i interés per la lectura. Tant és així, que els alumnes gaudeixen de la lectura d'un mínim de 7 llibres anuals.
- L'ús de material manipulatiu i jocs en l'àrea de Matemàtiques.
- La realització i exposició de diferents maquetes per a aprofundir en les àrees de Ciències.
- Un projecte de Llengua Castellana dissenyat i pensat per al curs de 4t de Primària.
- La utilització recurrent de les TIC per a desenvolupar l'aprenentatge de les mateixes i enriquir els continguts donats en classe.