EQUIP D'EDUCACIÓ INFANTIL

TUTORES

3 anys A. (falta per omplir).

3 anys B. (falta per omplir).

4 anys A. Mayte Romero Bretó. mt.romero@edu.gva.es

4 anys B. Esther Urriaga Ibáñez. e.urriagaibanez@edu.gva.es

5 anys A. Maribel Núñez Murcia. mi.nunez@edu.gva.es

5 anys B. (falta per omplir).

ESPECIALISTES

Lara Gómez Silla. Audició i llenguatge. lm.gomez@edu.gva.es 

Delia Lijarcio Cárcel. Pedagogia Terapèutica. d.lijarcio@edu.gva.es

(falta per omplir). Anglès.

Raquel Torres López Suport infantil. r.torres2@edu.gva.es

 

INCORPORACIÓ EN 3 ANYS

Abans de l'inici del curs, una vegada que s'han fet públiques les llistes de l'alumnat admès en 3 anys, l'equip docent i la direcció del centre convocaran a els/les pares/mares a una reunió en la qual es tractaran els següents punts:

  • funcionament del centre
  • aspectes que es considerin necessaris sobre la col·laboració i la participacióde les famílies.
  • organització temporal d'incorporació.

A fi que tots els xiquets/es tinguin la possibilitat d'adaptació i d'atenció més individualitzada, la seva incorporació, es realitzarà en grups reduïts de quatre o cinc, de manera flexible, progressiva i respectuosa. Aquesta incorporació es durà a terme durant tot el mes de setembre.

Prèviament a la incorporació de l'alumnat, els/les tutors/as han de fer l'entrevista inicial amb els/les pares/mares.

PERÍODE D'ADAPTACIÓ AL L'AULA DE 3 ANYS

Entenem com a període d'adaptació, l'espai de temps en el qual un nen o nena passa d'una unitat de convivència més elemental, com és la família, a un altre àmbit més ampli, desconegut i nou, com és l'escola infantil o el col·legi, on el principal objectiu és la socialització i adaptació dels nens i nenes a aquest mitjà, així com el desenvolupament integral de la seva persona.

Durant aquest procés es permet superar les crisis de la separació de la figura d'inclinació respectant el procés individual de cada nen i nena tant en les seves diferents reaccions com en la durada d'aquest.

L'equip docent d'educació infantil entenem com a prioritat objectius com: observar, descobrir i explorar l'entorn immediat, fomentant la seva actitud de curiositat i establint relacions entre ells.

És a partir d'aquests objectius des d'on programem activitats i estructurem els espais facilitadors des d'on nens i nenes els adquireixin d'una manera plaent i enriquidora, transmetent-los seguretat, afectivitat i confiança.

METODOLOGIA

En l’Educació Infantil, partim d’una metodologia lúdica, participativa, activa, globalitzada, funcional, motivadora, connectada amb l’entorn social.

Considerem important la col·laboració i coordinació de tots els elements que intervenen en el procés educatiu: companys/es, famílies i institucions socials.