MENJADOR

El CEIP Ausiàs March compta amb un servei de menjador amb capacitat per a uns 315 alumnes.

Des d'un primer moment es va optar per tindre cuina pròpia,  la qual suposa que tots el dies els xiquets i xiquetes disposen d’un menjar casolà, variat i saludable.

Aquest any, l’empresa escollida per a la gestió del menjador ha sigut IRCO S.L que compta amb experts en nutrició per elaborar qualsevol tipus de menús adaptats a les diferents necessitats: celíacs, al·lèrgics, intolerants, motius religiosos...

Tant el personal de cuina com els monitors i monitores disposen de les titulacions pertinents per a l’exercici del seu treball.

Cada grup de xiquets i xiquetes compta amb un monitor o monitora que s’encarrega de la higiene, l’alimentació, el reforçament de les normes socials bàsiques d’educació i convivència i el desenvolupament d’activitats lúdiques i formatives.

L’horari del menjador és:

Dilluns i dimarts de 13:15 a 15:00.

De dimecres a divendres de 12:30 a 15:00 .

Quan es publique, per part de Conselleria, l’apertura del Menjador  en el Curs Escolar 2022-2023 podreu descarregar en aquesta web la sol·licitud corresponent.