GUANYADORS A 1r ESO

RESULTATS DE L’ESCAPE ROOM

L’alumnat de 1r de l’ESO de l’assignatura Projecte Interdisciplinari de l’IES Alfred Ayza va participar en l’edició de 2023 d’un Escape Room Digital. Aquesta activitat té lloc anualment i on competeixen més de 1700 equips de xiquets i xiquetes d’arreu de 6 països del món. Les proves consisteixen en un seguit d’endevinalles i reptes sobre: Llengua i Literatura, Matemàtiques, Biologia i Geologia, Geografia i Història, Música i Art que han d’anar superant en el mínim temps possible. Aquesta setmana s’han conegut els resultats de la classificació que han atorgat a 3 equips de 1r d’ESO A la medalla de plata per haver aconseguit superar totes les proves en un temps d’entre 45 i 60 min i a 2 equips de 1r d’ESO la medalla d’or per superar la prova en menys de 45 minuts.

FELICITEM a tot l’alumnat de 1r ESO que va participar en aquesta activitat.

MEDALLA D’OR PER ALS EQUIPS:
LEOPARDO NIEVES
PANGOLÍN

MEDALLA DE PLATA PER ALS EQUIPS:
GORILA
AJOLOTE