VIU LA DIVERSITAT ’21

Bon dia alumnat i famílies,

ja estem a la recta final de poder gaudir del resultat del projecte ODS I ACCIÓ, treball de tot un any dels vostres fills i filles on s'han desenvolupat competencialment.
Les gravacions han estat el millor possible, tots han treballat de valent i han monstra't la seua millor versió, el millor de cadascú d’ells.
És sempre increïble vore com es converteixen en vertaders professionals i tanmateix com de sobte, es comporten com persones amb molta sensibilitat i solidaritat tant important en temps de pandèmia.
Passen els anys que passen, sempre ens sorprenen.

El dissabte dia 8 de Maig a la sala més gran dels Kinèpolis a Paterna, podrem gaudir de l’espectacle.
Hi haurà tres sessions:

• 12:30h
  • 16h
  • 19h

Hem tingut que ficar l’horari de les sessions a raó de les circuntàncies de mesures imposades pel govern en aquest moment; tanmateix, l’aforament de la sala podrà ser fins un 75%.

Donat aquest imprevist, ficarem en marxa la donació de les pròpies localitats el proper dilluns 26 d’Abril a les 9h a través de la plataforma per adquirir les entrades NOTIKUMI (les entrades per a la sessió de les 12:30h, es podran adquirir a partir de dijous 29 d'abril a les 9h). Per accedir a ella, només haureu d’entrar a la nostra web viuladiversitat.es i allí trobareu el link d’accés.
Vos assegurem que donada l’experiència d’altres anys (enguany és la 4a edició) l’elecció de les localitats és molt ràpida.

La donació que es farà serà de 6 euros per persona, donació que serà íntegra per a dos Associacions que fan una labor increïble i molt dura a la vegada que gratificant: ACASI (contra l’abús sexual en la Infància) i PAYASOSPITAL.
Tanmateix, existeix un enllaç a fila 0 que vos permetrà realitzar una donació major si cal.

Alguns alumnes, hauran de treballar a la pròpia organització i altres funcions el dia de l’espectacle. Ells vos diran quines són les instruccions per aquest dia.

Vos esperem a tots i totes el dia 8 de Maig, amb molta il.lusió i prudència.

Moltes gràcies per tot a tota la comunitat educativa.

Ismael Lozano (coordinador del projecte)