Aquest curs, des de l’optativa de Laboratori de Química, l’alumnat participa al concurs “Cristalización en la Escuela”, una de les accions que es desenvolupen dins del programa Connectats al talent de la Conselleria d’Educació
Han preparat un vídeo on expliquen i mostren el seu treball experimental, així que entra a l’enllaç de YouTube i dona-li al like!
El projecte l’ha dut a terme l’alumnat:
Pau Monzonís, Martí Pertegaz, Omar Martín i Gerard Segrelles
T’animem també a compartir el vídeo per ajudar-nos a donar difusió al treball científic que es fa a l’aula. Gràcies pel vostre suport!




