Ciència, talent i cristalls en creixement!

Aquest curs, des de l’optativa de Laboratori de Química, l’alumnat participa al concurs “Cristalización en la Escuela”, una de les accions que es desenvolupen dins del programa Connectats al talent de la Conselleria d’Educació 

Han preparat un vídeo on expliquen i mostren el seu treball experimental, així que entra a l’enllaç de YouTube i dona-li al like!

El projecte l’ha dut a terme l’alumnat:
Pau Monzonís, Martí Pertegaz, Omar Martín i Gerard Segrelles

T’animem també a compartir el vídeo per ajudar-nos a donar difusió al treball científic que es fa a l’aula. Gràcies pel vostre suport!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies