Davant l’avís de l’Agència Estatal de Meteorologia que establix la previsió d’alerta TARONJA per pluges i tempestes per a demà DIMARTS dia 30 de setembre de 2025, les classes a l’IES Francesc Ferrer i Guàrdia seran presencials.
Us informem que, de conformitat amb l’indicat “Guia de recomanacions als ajuntaments per a la presa de decisions preventives davant fenòmens meteorològics adversos” de la Generalitat Valenciana, així com els acords per la Junta Local de Seguretat de l’Ajuntament de València, havent-se decretat alerta TARONJA per fenòmens meteorològics adversos per pluges i tempestes:
- S’haurà de suspendre l’activitat en els centres educatius situats en zones inundables i/o inundades en la passada DANA.
- A més, tractant-se d’una alerta que afecta essencialment el litoral costaner de la província de València i com a mesura preventiva addicional, se suspendran també les activitats en els centres educatius situats a l’entorn de la façana marítima.
Estos centres en qüestió ja han sigut notificats de la suspensió d’activitat prevista per a demà.
En la resta de centres de la ciutat, ES REPRÉN l’activitat lectiva per al DIMARTS dia 30 de setembre de 2025, si bé es recomana suspendre les activitats a l’aire lliure en zones d’esbarjo, que hauran de ser traslladades a zones d’interior.
