Reunió informativa Erasmus + per a les famílies de 3r i 4t ESO

La Comissió d’Internacionalització i Erasmus + de l’IES Francesc Ferrer i Guàrdia us convoca una reunió informativa per a les famílies de 3r i 4t ESO sobre el programa Erasmus + que tindrà lloc:

Dilluns 7 d’octubre a les 17:00 hores a la Sala D’Actes.

L’objectiu d’aquesta reunió és informar-vos sobre els objectius del projecte i el procés que haureu de seguir si voleu que els vostres fills i filles hi participen.

El projecte té com a finalitat ajudar a assolir els objectius marcats per l’acreditació Erasmus + que ens ha concedit la Comissió Europea a través del SEPIE. Aquests en són:

Internacionalització

Plurilingüisme (anglés i francés)

Inclusió educativa

Sostenibilitat

Digitalització

Les activitats que us presentarem seran:

Una activitat en Caluso (Itàlia) vinculada a la sostenibilitat (a més dels altres objectius esmentats) per alumnat de 4t ESO que mobilitze a 8/10 alumnes i 2 professors/es. Després rebríem la seua visita i per tant, hem d’estar disposats a acollir alumnat d’aquell país.

Una activitat vinculada a la sostenibilitat i plurilingüisme (francés) (a més dels altres objectius esmentats) per alumnat de 3r ESO que mobilitze a 8/10 alumnes i 2 professors/es. Després rebríem la seua visita.

Ordre del dia de la reunió:

1.-Explicació del programa i l’Acreditació.

2.- Explicació dels compromisos que cal assumir pe a participar-hi.

3.- Criteris de selecció de l’alumnat, procés per a presentar la sol·licitud i calendari previst.

4.- Reunions específiques per a cada curs informant sobre dates i altres aspectes d’interés.

5.- Dubtes.

Aclariment càlcul mitjana de l’expedient:

Per a calcular la mitjana cal:
1.- Calculem primer la mitjana de la nota de cada curs: és la suma de totes les notes partit el nombre d’assignatures.
2.- Sumem la mitjana de cada curs i dividim entre els cursos sumats: 1r i 2n per a 3r ESO; 1r, 2n i 3r per a 4t ESO.
3.- La mitjana és sobre 10, en els cursos que la nota siga d’1 a 5, la correlació acordada és:
1 (Excel·lent) = 10
2 (Notable) = 8
3 (Bé) = 6
4 (Suficient) = 5
5 (Insuficient) = 3

4.- Per a fer el càlcul dels punts de la baremació amb la mitjana obtinguda hem de considerar que:

Tenim Excel·lent de 9 a 10.

Tenim Notable de 7 a 8,99.

Tenim Bé de 6 a 6,99.

Tenim Suficient de 5 a 5,99.

Per a qualsevol dubte, ens podeu escriure a 46019571.projectes@edu.gva.es

Adjuntem els criteris de selecció així com el model d’autobaremació.