COOPERATIVA “MOVIMENT SOLIDARI” -DIA DE L’ESPORT-GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ

El passat dimecres 27 de març celebrarem el Dia de l’esport amb jocs, activitats esportives i la 6a Cursa Ferrer i Guàrdia.

Tot un èxit, el Dia de l’Esport  i la Cooperativa Moviment Solidari Ferrer i Guàrdia.

Com en anys anteriors, la Cooperativa «Moviment Solidari Ferrer i Guàrdia», formada per alumnat de 3r i 4t ESO de les assignatures Taller d’Economia i Reptes emprenedors, desenvoluparem tota la seua iniciativa per assolir el seu objectiu: obtindre un benefici, el qual va destinat al fons solidari de l’IES, es destinen a ajudar l’alumnat amb necessitats econòmiques a finançar material escolar, esmorzars i eixides curriculars.

Tot gràcies a les donacions que hem rebut dels comerços de Benimaclet, Universitat Politècnica de València, Facultat d’Economia UV i la Ciutat de les Arts i les Ciències.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!