SÚMA’T A RESTAR RESIDUS

Dimecres 27 de març celebrem el Dia de l’esport  amb jocs, activitats esportives i la 6a Cursa Ferrer i Guàrdia.

Com en anys anteriors, la Cooperativa «Moviment Solidari Ferrer i Guàrdia», formada per alumnat de 3r i 4t ESO de les assignatures Taller d’Economia i Reptes emprenedors, desenvoluparà tota la seua iniciativa per assolir el seu objectiu: obtindre un benefici, el qual va destinat al fons solidari de l’IES. Diners que es destinen a ajudar l’alumnat amb necessitats econòmiques a finançar material escolar, esmorzars i eixides curriculars.

Com poden col·laborar els vostres fills i filles?

A la vostra disposició hi ha tres possibilitats de participació:

• Boc’n’roll (porta entrepans)+ esmorzar + sorteig = 7 euros
  • Motxilla de cotó + esmorzar + sorteig = 5 euros
  • Esmorzar + sorteig = 2 euros.
  • Sorteig=1 euros.

El porta entrepans ecològic Boc’n’Roll permet portar l’esmorzar i reduir així la quantitat de residus d’alumini i paper que es generen dia a dia. Disponible en 2 colors (blau  i roig)

La motxilla de cotó orgànic és ideal per a portar l’esmorzar quan anem d’excursió.

Amb qualsevol compra entreguem un esmorzar saludable, patrocinat pels forns de Benimaclet (Forn d’Estela, Real de Gandia, Cuenca, El Taller, L’Obrador i Antic Forn de l’Alcalde).

A més, per cada compra reben un número per a participar en els sortejos de les donacions que hem rebut dels comerços de Benimaclet, Universitat Politècnica de València, Facultat d’Economia UV i la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Els vostres fills i filles poden fer la reserva i pagament de l’opció que desitgen comprar els dies divendres 23, dilluns 25 i dimarts 26 durant el temps de pati. Poden comprar tants tíquets d’esmorzar com vullguen.

La vostra col·laboració és fonamental per a l’èxit del projecte!

La venda d’aquest dia està lligada a la jornada “Dia de l’Esport” que tindrà lloc el 27 de maç, esdeveniment promogut per la Fundació Trinidad Alfonso i la Generalitat Valenciana, dia en què tindrà lloc la 6a Cursa Solidària Ferrer i Guàrdia.

Gràcies per la vostra atenció.

Equip Emprén.

Aquest projecte es gràcies també als nostres patrocinadors!!!!