L’IES FERRER I GUÀRDIA 2n DEL VI CONCURS DE PITCHES FP COMUNITAT VALENCIANA organitzat per l’Escola Professional Xavier

Més de 80 projectes presentats, i 5 finalistes en la modalitat del grau mitjà, han presentat el seu projecte amb el format de “elevator pitch”, on en 3 minuts de duració han de defensar i vendre la seua idea de negoci.

Es valora la viabilitat tècnica i econòmica, creativitat, estructura del pitch i comunicació i aspectes socials del projecte.
CRUNCHCUPS la formen Analik, Alicia, Adrían y Brandon, de 2n de Grau Mitjà d’Activitats Comercials.

CRUNCHCUPS, és la idea de negoci que ha quedat segona que ofereix gots fets amb ingredientes naturals com llet, ou, sucre i farina. Són completament comestibles, són fàcilment biodegradables. La missió de l’empresa és promoure residus zero, contribuir al medi ambiente i la lluita contra el canvi climàtic.

Han participat centres com: Escoles Luis Amigó, CIPFP Mislata, l’Escola Professional Xavier,…entre altres.

ENHORABONA!!! Ens han demostrat un any més que aquestes iniciatives ajuden i motiven a l’alumnat ja que seran moltes vegades les que durant la seua vida laboral hagen de presentar, sintetitzar, organitzar, i/o treballar en equip.