Resultat de les eleccions al Consell Escolar

Com ja sabeu, dijous passat es van celebrar les eleccions per la renovació de part del Consell Escolar del centre. Una jornada sense incidències un tots els estaments van poder triar els seus representants.

Les persones més votades han sigut les següents:

• Rafael Miralles Lucena i Bárbara Roig Plasencia com a representants de les famílies.
  • Ángela Morial Solá i Camila Patrizia Bastidas com a representants de l’alumnat.
  • Piedad Lerín Atienza com a representant del PAEC.
  • Cristina Gasó Ponce, Amparo Blasco Piquer, Jesús García Marcos i Silvia Aparisi Requena com a representants del professorat.

Des del centre volem donar les gràcies a tota la Comunitat Educativa per la seua participació i col·laboració. Així com donar l’enhorabona i la benvinguda als nous membres electes. Sempre és una bona notícia sentir totes les veus del qui participen en la vida escolar.