Visita internacional de brasilers a l’IES Ferrer i Guàrdia

La comissió d’internacionalització Erasmus+ de l’IES Ferrer i Guàrdia va rebre el passat dia 31 de novembre la visita de un grup de professors i estudiants del Campus Ceres del Institut Federal Goiano (IF Goiano).

La jornada de visita va consistir en la assistència a dues classes d’Educació Física en les que es van aplicar continguts sobre la salut de l’esquena a través de les metodologies actives. Els estudiants tenien que anar superant reptes teòric-pràctics en xicotets grups i anaven acumulant punts en una fitxa control. Per altra banda, també es van fer activitats d’anàlisi de la postura corporal amb l’ús aplicacions.

Per altra banda, el coordinador de la comissió, Andreu Romero, es va poder entrevistar en el professor i coordinador brasiler el prof. Matias Noll qui li va explicar les intencions i possibilitats de treball conjunt entre les respectives comissions d’internacionalització d’ambdues centres.

I per últim, l’equip directiu del centre va rebre i reunir a tot l’equip de brasiler per preguntar com estava anat la seua estància per Europa i concretament València. En la reunió Matias Noll va posar sobre la taula la possibilitat de treballar sobre un conveni d’internacionalització de centres i que alumnat espanyol de l’IES puga estudiar en l’Institut Fedral Goiano (Brasil) i a nosaltres ens puga visitar alumnat del IF Goiano.

L’equip de brasilers estava format pels professors Priscila Rayane i Silva Noll, i Matias Noll, i els estudiants Luís Fernando Monteiro, Lauryane Fonseca Terra, Lázaro Furtado Carrilho Neto, Rayssa Ribeiro Miranda y Diogo Rabelo Dorneles. Estudiants respectivament dels batxillers tècnic d’informàtica per a internet, agricultura i ambient integrat. En aquest ocasió units per un projecte del grupo de pesquisa sobre Saúde da Criança e do Adolescente (GPSACA) la col·laboració del Back Health Education Research Group de la Universitat de València en el que participa el professor de l’IES Ferrer i Guàrdia Vicente Miñana.