Dia de les ànimes

El dijous 2 de novembre, la biblioteca del nostre institut va donar la benvinguda a tot l’alumnat de 1r d’ESO amb una proposta d’animació lectora terrorífica de la mà d’Almudena Francés, reconeguda contacontes que ens va deixar espaordits amb les seves Històries de por per a commemorar el dia de les Ànimes.

Les seues històries, ambientades en les nostres comarques, ens traslladen a altres èpoques i ens posen en contacte amb els relats de tradició oral.

La biblioteca va ser decorada per l’alumnat de 2n de Grau Mitjà amb una ambientació terrorífica i a l’expositor de novetats es va fer una mostra d’una selecció de relats de por en diferents llengües.

Aquestes activitats son ja una tradició al nostre institut i ens permeten aproximar-nos al gènere dels relats de terror i a les nostres tradicions d’una manera atractiva i diferent.