COOPERATIVA “MOVIMENT SOLIDARI” IES FERRER I GUÀRDIA 4 D’ABRIL-GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ

DIMARTS 4 D’ABRIL DE 2023

Tot un èxit, el Dia de l’Esport  i la Cooperativa Moviment Solidari Ferrer i Guàrdia.

És un projecte que es desenvolupa amb l’alumnat de 4t de Iniciativa Emprenedora. Imiten el funcionament d’una cooperativa i venen un producte entre la comunitat educativa, el benefici del qual va destinat al fons solidari de l’IES, per a ajudar l’alumnat amb necessitats econòmiques a finançar material escolar, esmorzars i eixides curriculars.

Què podeu comprar?

Continuem en la línia de la sostenibilitat, com en edicions anteriors.

A la vostra disposició teniu tres possibilitats de participació:

OpcióPRODUCTEPREU
1Porta entrepà ecològic Boc’n’Rollesmorzar saludable + participació en sorteig       7 eurosC:\*Users\Xavier\*Downloads\*BocnRoll-220266 - IES *Frances Ferrer y *Guardia-*blue.*jpg
2Motxilla de cotó  + esmorzar saludable + participació en sorteig     5 euros
3 Esmorzar saludable + participació en sorteig 2 euros

El porta entrepans ecològic Boc’n’Roll permet portar l’esmorzar i reduir d’aquesta manera la quantitat de residus d’alumini i paper que es generen dia a dia. Disponible en 4 colors (blau, roig, verd i verd llima).

La motxilla de cotó orgànic és ideal per a portar l’esmorzar quan anem d’excursió.

Amb qualsevol compra entreguem un esmorzar saludable, patrocinat pels forns de Benimaclet (Forn d’Estela, Forn el Real de Gandia, Forn Cuenca, Carmelas, L’Obrador).

A més, amb cada compra reps un número per a participar en els sortejos de les donacions que hem rebut dels comerços de Benimaclet, Universitat Politècnica de València, ETS Camins, Canals i Ports UPV, Facultat d’Economia UV i la Ciutat de les Arts i les Ciències, Perfumerías Laguna.

Podeu fer la reserva i pagament de l’opció que desitgeu comprar els dies dijous 30 i divendres 31 març i dilluns 3 abril durant el temps de pati.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Alumnat d’Iniciativa Emprenedora, 4t ESO

Patrocinadors