21 de MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE L’ELIMINACIÓ DE LA DISCRIMINACIÓ RACIAL

Enguany l’IES F. Ferrer i Guàrdia ha participat per segon any consecutiu en l’activitat proposada per la Xarxa Apuja el To contra el Racisme i l’Ajuntament de València per al Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial, el 21 de març de 2022. Els cartells han estat exposats al centre i han sigut votats pel professorat i alumnat.

Aquests són els cartells més votats al nostre centre (de Marcos Martínez, Elisabeth Portillo i Gemma Francés respectivament):

El cartell nº 1 s’ha enviat per ser votat junt a altres cartells d’altres centres a Instagram, i ha quedat segon en aquestes votacions.

El passat 21 de Març, a San Miquel dels Reis es va commemorar el Dia Internacional per l’Eliminació de la Discriminació Racial, amb una exposició dels treballs realitzats per l’alumnat que ha participat en l’activitat “Alumnart”.

S’ha fet l’entrega de premis als centres escolars i l’IES F. Ferrer i Guàrdia ha estat en esta jornada per rebre el segon premi en nom de l’alumne M. Martínez (de 2n BAT), que no ha pogut assistir.

Enhorabona a tot l’alumnat que ha participat en aquesta activitat que promou valors de convivència i tolerància !!