L’alumnat de 2n del Grau Mitjà d’Activitats Comercials guanyadors de la 4a edició dels Premis Startinnova

Körk i Iremia s’han convertit en els dos projectes guanyadors de la cinquena edició de StartInnova. Aquest és el programa d’emprenedoria acadèmica impulsada per les PROVÍNCIES en la Comunitat.

StartInnova intenta incentivar i promoure comportaments emprenedors entre els joves.

Els alumnes de 2n del Grau Mitjà d’Activitats Comercials de la matèria Gestió d’un Xicotet Comerç i tutoritzats per les professores Cristina Gasó i Silvia Aparisi, han guanyat el 1r i el 2n Premi.

Cinc grups van competir en les dues categories pel primer lloc en la Sala d’actes de Florida Universitària el passat divendres 12 de març, triats d’entre més de 150 projectes presentats i 550 alumnes.

Van destacar no sols pel seu treball sinó per la seua capacitat de comunicació en l’escenari.

Enhorabona als dos 2 equips pel seu esforç i dedicació!!!!.

Més informació: https://www.lasprovincias.es/startinnova/guardians-cipfpm3-vencen-20220314113209-nt.html