L’IES FERRER I GUÀRDIA GUANYADOR DEL IV CONCURS DE PITCHES FP COMUNITAT VALENCIANA organitzat per l’Escola Professional Xavier

El IV Concurs de Pitches de la Formació Professional de la Comunitat Valenciana està organitzat per l’Escola Professional Xavier per a visibilitzar el treball que es fa en els centres educatius de FP relacionat amb l’educació emprenedora, així com per a fomentar aquesta competència en aquesta etapa educativa.

Enguany el guanyador és l’equip de l’IES Ferrer i Guàrdia (Benimaclet) de 2n del Cicle de Grau Mitjà Activitats Comercials amb la seua idea DIVERSITY MUSIC, basada en la personalització de guitarres amb peces reciclades. Una posada en escena i coordinació increïble. Aquest proyecte s’ha treballat en les classes del mòdul de Gestió d’un Xicotet Comerç tutelat per les professores Silvia Aparisi i Cristina Gasó.

Dins dels finalistes també estava l’equip IREMIA de l’IES FERRER I GUÀRDIA amb la seua idea d’un espai dedicat a l’eliminació de l’estrés i la necessitat d’escolta activa en l’actualitat. Una presentació on han sabut transmetre amb entusiasme, passió i consistència la seua idea de negoci.

¡¡¡ENHORABONA ALS EQUIPS PER LA SEUA EXPOSICIÓ!!

Per a més informació: https://blog.escuelaprofesionalxavier.com/2022/02/iv-concurso-de-pitches-fp-comunitat.html