NO a les retallades, SÍ al valencià

El passat dijous 16 de maig el claustre d’IES la Sènia ens vam reunir a la porta del centre per reivindicar els drets de l’escola pública i de qualitat.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic −integrada per FAMPAValència, STEPV-Intersindical Valenciana, Federació d’Educació CCOO PV, UGT Ensenyament Serveis Públics PV (UGTSP-PV), Escola Valenciana, CAVE-COVA, CGT Ensenyament, , SEPC València, BEA, Sindicat d’Estudiants, Associació de Directors de Primària-PV, Associació de Directors de Secundària, Federació de Moviments de Renovació Pedagògica PV, ADIDE-PV, FAMPA-Enric Valor, FAMPA Penyagolosa i València Laica− ha convocar tota la comunitat educativa a fer una vaga el 23 de maig per, entre altres coses, aturar les noves lleis educatives.

A més d’aquesta vaga, van articulat unes concetracions a les portes dels centres els dijous 9 i 16 de maig. Des del nostre centre educatiu ens hi hem afegit per exigir unes millors condicions educatives i mostrar el nostre desacord amb les retallades, el districte únic i les polítiques contràries al valencià.