GUIDE THE GUIDE

CARLES GÓMEZ

Els Passats 16 17 i 18 de febrer els vint-i-dos alumnes i huit professors del projecte Erasmus+  ka229 " guide the guide" han dut a terme un assaig general de les guies a Paiporta i museus de ciències i pius V de València, preparatori per a la posada de llarg durant la primera setmana d'abril amb motiu de la visita Dels quatre socis europeus al nostre centre, localitat i comunitat.

Les proves han servit d'una banda per a poder testar presentacions jocs i dinàmiques atractives per a l'alumnat en les seues visites a museus i per l'altra per poder detectar errades i descoordinacions entre les guies.

A poc més de sis setmanes per a ser amfitrions molts dels alumnes prendran bona nota i noves inspiracions en les imminents mobilitats de febrer a Teramo (Itàlia) i març a cavnic (Romania)

Agrair finalment la col.laboració d'Alejandro Sánchez ( regidor d educació de l ajuntament de Paiporta) estrella Rodríguez ( educació del museu pius v) i David Moll  ( educació del museu de les ciencies) i També la comprensió del claustre del centre, especialment professorat de guàrdia i equip docent de 1r de batxillerat.