Examinats i graduats en batxillerat en temps de pandèmia

L'alumnat de 2n de batxillerat ha finalitzat el seu viatge a l'IES La Sénia en el que ha sigut un dels cursos més durs que recordem

El curs de 2n de batxillerat sempre s'ha considerat un dels cursos més complicats que l'alumnat ha de cursar, no només per la dificultat dels continguts sinó també perquè les proves EBAU són un malson que els persegueixen dia rere dia.

I per si açò no els causara prou estrés, aquest any hem pujat el nivell de dificultat i hem estat tot el curs venint a classe en mascareta, sense mostres d'afecte i sense la possibilitat de poder eixir a desconnectar els caps de setmana.

Però el que no ens mata ens fa més forts, i ara que sembla que tot està passant mirem enrere i ens sentim orgullosos del que hem aconseguit. Ara que estem, que estan, a les portes d'acabar les proves EBAU, cal somriure i celebrar.

Celebreu ara que ja ho heu aconseguit, celebreu i sigueu feliços com ho fóreu el dia de 25 de maig al'auditori de Paiporta en l'acte de la vostra graduació. Celebreu que heu acabat una etapa i que en vindran de millors, però no oblideu tampoc d'on veniu i que La Sénia sempre serà la vostra casa.