Final de curs al Pigmalió

Celebrem el final de curs amb l’alumnat participant del projecte Pigmalió

El passat dijous 18 de juny el nostre alumnat Pigmalió va gaudir d’una activitat de fi de curs en el club esportiu Bergamonte. Aquesta festa organitzada pels departaments d’Orientació i Educació Física, s’emmarca dins del Projecte d’Innovació i Inclusió Educativa del nostre centre que durant tot el curs intenta millorar la convivència entre l’alumnat.

Ho vam passar rebé, vam reflexionar i repensar tot el que havíem viscut i, sobretot, vam carregar piles per al curs que ve!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies