Celebrem el final de curs amb l’alumnat participant del projecte Pigmalió
El passat dijous 18 de juny el nostre alumnat Pigmalió va gaudir d’una activitat de fi de curs en el club esportiu Bergamonte. Aquesta festa organitzada pels departaments d’Orientació i Educació Física, s’emmarca dins del Projecte d’Innovació i Inclusió Educativa del nostre centre que durant tot el curs intenta millorar la convivència entre l’alumnat.
Ho vam passar rebé, vam reflexionar i repensar tot el que havíem viscut i, sobretot, vam carregar piles per al curs que ve!
