Formació Pigmalió

El passat 17 d’abril va tindre lloc una jornada de formació i reflexió per als docents i alumnes tutors que participen en el projecte Pigmalió.

Es va treballar l’empatia i l’escolta activa com a pilar fonamental per ajudar altres persones. Per aconseguir-ho, es van realitzar diferents dinàmiques destinades al treball de la consciència de les prespectives i la importància d’escoltar l’experiència i la visió del company o companya. Durant tota la formació, es van gaudir de col·loquis ben enriquidors. L’objectiu era aprendre a ser i aprendre a acompanyar.

Cal agrair la participació tant a l’alumnat que va regalar el seu temps per ajudar els més menuts i nouvinguts com als docents i el seu compromís amb el projecte.