PARLEM DE CULTURES VIVES

Com ja sabem, el projecte PARLEM DE CULTURES VIVES que es durà a terme junt amb el centre LYCEE LAPEROUSE  de Noumea (Nova Caledonia) va avant i tenim diferents avançaments a comentar.

les següents accions ja han tingut lloc:

En primer lloc, la tria d’alumnat ja està tancada. En el nostre cas, comptem amb 10 alumnes ( 5 de 4t d’ESO i 5 de 3r d’ESO). Aquests han estat seleccionats d’entre 44 candidats que es van presentar a les entrevistes durant el mes de març. Ells i elles han realitzat presentacions per descriure’s i transmetre les expectatives que tenen respecte al projecte. Aquestes presentacions ens seran de gran utilitat per poder crear les parelles amb l’alumnat del centre de NC. Per últim, s’han seleccionat 10 logotips dels 20 que van preparar durant el mes de maig.

Tot açò és possible a l’organització i coordinació. El professorat implicat ja ha realitzat dos reunions en línia per avançar aquest projecte i aconseguir que tot funcione correctament. A més de la coordinació entre els docents, també és menester la coordinació amb les famílies. Per aquest motiu, ja ha tingut lloc la runió inicial amb els pares i mares de l’alumnat amb l’objectiu de recollir unformació, documentació i permisos necessaris per gestionar i implementar el projecte. Properament contactarem amb institucions de cultura francesa a València per informar-los del projecte i realitzarem la primera reunió de treball  amb l’alumnat.

À bientôt!