SOM POETES D’AVANTGUARDA

Durant l’anterior trimestre l’alumnat de 4rt PDC va treballar diferents tipus de poemes amb l’ajuda de la seua professora, Patricia Moragón.

En la recta final del segon trimestre, a l’IES La Sénia, va sorgir la idea de fer poemes visuals, l’alumnat es van ajuntar en grups i parelles i ràpidament van començar a buscar exemples i pensar idees per a realitzar aquesta tasca.

Aquesta idea va sorgir com una forma més entretinguda d’estudiar la poesia, no sols estudiant la teoria i la diferència entre aquests tipus de poemes.

Els alumnes van escollir entre fer una poesia visual i un cal·ligrama i es van posar a la tasca d’investigar les diferències entre aquests i com fer-ne un, van posar molt d’esforç en aquesta feina i d’aquest esforç van sorgir meravellosos treballs que han penjat amb orgull a les parets de la seua aula.

Cadascú ha reflectit les seues idees i gustos, tots diferents entre sí però a la vegada iguals amb meravellosos dibuixos i paraules.