Concert didàctic “Un passeig per la història de la música” a l’Auditori Municipal de Paiporta

Dijous passat dia 11 de gener, es va celebrar a l’Auditori Municipal de Paiporta un concert didàctic anomenat “UN PASSEIG PER LA HISTÒRIA DE LA MÚSICA”.

En aquest concert van participar alumnes de l’optativa de música de 1r i 4t d’ESO, tant cantant com presentant l’espectacle. A més a més, Iago Santos, alumne de 1r d’ESO i estudiant de dansa espanyola del Conservatori de Valencia, va ballat al concert de hui. Els membres conductors del concert i integrants del grup Saxiclar Quartet són: Julio Roig (Saxo soprano i alt), Àngel Rabasa (Clarinet soprano i alt), Paco Colom (Saxo tenor), Marc Sarrió (Saxo baríton) i Xuti Albero Boronat (Bateria).

Encara més, els van acompanyar vora 400 alumnes des del pati de butaques, provinents dels IES La Sénia de Paiporta, IES Consuelo Aranda d’Alberic i IES Teulada.

Fou una oportunitat d’acostar l’alumnat a la música i fer-los part del moviment cultural del poble. El resultat ha estat molt gratificant i tot el públic a gaudit força del concert.