XERRADA DE CICLES FORMATIUS

Dijous 8 de junt vam rebre la visita de la nostra estimada antiga alumna Ana Porcú, qui va fer una xerrada sobre els Cicles Formatius al nostre alumnat de PR4 i PDC3. Aquestes xerrades estan englobades dins de l'Àmbit Pràctic i la Tutoria d'aquests grups de 3r i 4t d'ESO, respectivament, que tenen marcat caràcter vocacional per la Formació Professional.No és la primera vegada que Ana ens visita i conta la seua experiència en el Grau Mitjà i el Grau Superior que està actualment acabant.

Sempre ens encanta rebre-la amb aquesta gran capacitat comunicativa que té i amb la il·lusió que transmet per a motivar els/les alumnes per a que aconseguisquen el que es proposen! Amb dedicació i esforç 😉Quina alegria i quin orgull que vingueu a visitar-nos i ajudar-nos a animar i motivar l'alumnat de La Sénia, l'institut que sempre serà la vostra casa!

Rodem La Sénia!

Mònica Camiña