Moragete 2.0

PAULA PIQUERO LOPEZ

Un any més, l’alumnat de 3 d'ESO ha fet una immersió lingüística en anglés al Campus Moragete. Vàrem agafar l'autobús molt neguitosos el dilluns 27 de març i varem tornar, tristos i feliços (a la mateixa vegada), divendres 31 amb un fum d’experiències inoblidables.

En Moragete l’alumnat ha aprés anglés amb els professors nadius i activitats dinàmiques (news, adverts, travelling, music, shopping, workshop, make-up.. ) i ha pogut gaudir de la natura amb activitats a l’aire lliure (activity park, tirolina, escalada, eixida al riu Cabriel, esports…).

Com sempre, Moragete ha estat una experiència súper enriquidora que l’alumnat mai oblidarà, per tot allò que han après i per les experiències i les anècdotes viscudes.

Una abraçada i fins a la propera vegada!

Paula, David i Javi.