PARTICIPEM EN L’OLIMPÍADA DE VALENCIÀ

Alumnat de 1r i 2n de batxillerat participen en l’olimpíada de valencià

El passat dissabte 25 de març sis alumnes de 1r i segon de batxillerat participaren en l’olimpíada de valencià que cada any organitza la universitat de valencià amb la intenció d’apropar els estudis universitaris a l’estudiant de batxillerat.

Els participants realitzaren dos proves. La primera, tipus test, comptava amb 90 preguntes dividides en diferents blocs, des de literatura a sociolingüística. La segona, en canvi, es tractava d’un comentari de text per al qual podien escollir entre dos textos.

Sofia, Lucia, Dani, Paula, Claudia i Laura, els nostres participants, feren un treball magnífic i gaudiren d’aquesta experiència enriquidora. Moltes gràcies per la vostra entrega i disposició, des de la Sénia estem molt orgullosos de vosaltres.