Carlos Mateu Berrendo

Crònica del concert didàctic

El passat 19 de gener l’alumnat de 1r i 2n d’ESO va assistir a l’Auditori Municipal de Paiporta per gaudir d’un concert didàctic a càrrec del quartet de vent de l’IES La Sénia.

L’agrupació formada pels dos professors de Música del nostre centre, Àngel Rabasa i Carles Mateu, junt amb dos professors de Música d’altres centres educatius, Paco Colom de l’IES Joan Fuster de Sueca i Julio Roig de l’IES Consuelo Aranda d’Alberic, va oferir un programa variat i atractiu per a tot l’alumnat present a l’auditori. Concretament, el repertori interpretat al concert plantejava un recorregut per les principals bandes sonores del cinema i alguns dels temes més populars de la història del Jazz. L’actuació va estar acompanyada en tot moment per una projecció que mostrava informació sobre les peces interpretades, a més, els components del quartet van anar explicant puntualment les principals característiques de la música escollida i els instruments emprats, instruments tots ells pertanyents a la família del saxòfon i del clarinet. Per tal que l’alumnat d’altres instituts puga gaudir també de l’experiència, s’oferirà en pròximes dates aquest mateix concert didàctic a l’auditori de Sueca i Alberic respectivament.