L’EIXIDA DEL PASSAT DIVENDRES VA SER FENOMENAL

L’alumnat de FPBII varen fer una eixida per llegir els cartells sobre violència de gènere

El passat divendres 25 de novembre, l’alumnat de FPBII varen fer una eixida per Paiporta programada a les classes de l’assignatura d’àmbit sociolingüístic.

L’eixida consistia a llegir els cartells que havien col·locat per tota la ciutat amb motiu del Dia contra la violència de gènere. A poc a poc, anàrem visitant cadascun dels cartells i anàrem llegint-los.

Però tanta caminata i tanta lectura ens va donar fam i sobre les onze paràrem a esmorzar al mercat de Paiporta xurros amb xocolate. En aquesta parada per recuperar forces, fins i tot visitàrem la mare d’una de les alumnes a la seua parada del mercat.

Una vegada esmorzats, continuàrem llegint i reflexionant sobre els cartells que portaven definicions de termes com ara: gènere, violència vicària o feminisme.

Va ser una eixida molt agradable perquè no només passejàrem i ens divertírem, sinó que també reflexionàrem sobre aquest dia amb la panxa plena.

Aitor Guisado,

Sara Alandes