L’UKESÉNIA BAND CLAUSURA LES JORNADES ORGANITZADES PEL SEPIE

CARLOS MATEU BERRENDO

El passat 28 de setembre l’alumnat que forma part del projecte de música es va traslladar fins a l’Auditori Municipal de Paiporta per a dur a terme una actuació dins de les jornades organitzades pel Servei Espanyol per a la Internalització de l’Educació (SEPIE). Aquest organisme s’encarrega de la gestió, difusió, promoció i estudi de l’impacte del nou programa Erasmus+ en l’àmbit de l’educació i la formació a escala nacional. Aquest curs s’ha triat Paiporta com a seu organitzativa d’aquestes jornades gràcies a la participació de l’IES La Sénia en el programa Erasmus+, especialment des dels cicles formatius.

El nostre alumnat va amenitzar aquestes jornades amb la interpretació de dues cançons que sonaren a càrrec del cor i la banda d’ukeleles. Els dos temes escollits per a l’ocasió van ser “No puedo vivir sin ti” i “20 de abril” dels grups Los Ronaldos i Celtas Cortos respectivament. El públic assistent es va mostrar molt participatiu, ja que les lletres d’ambdues cançons varen estar projectades en forma de Karaoke.

Aquesta actuació constitueix el tret d’eixida per a futurs concerts d’aquesta banda que curs rere curs va consolidant-se sumant nou components, una agrupació que, amb molta il·lusió, ompli de música la vida de l’IES La Sénia.